11 April 2014

Telefonfoto

Får inte glömma fotografera Matilda + telefon vid 6,5 månaders ålder.


Jag får ofta höra att Matilda och Jesper är så lika varandra. Jag kan fortfarande inte se det, däremot kan jag ibland känna att såhär gjorde Jesper också, att de kan vara lika varandra till sättet, men inte till utseendet. Därför tittar jag ibland igenom bloggen för att se vad Jesper gjorde vid samma ålder som Matilda. Då hittade jag det obligatoriska telefonfotot så igår gav jag Matilda två utav alla dessa telefoner som ligger och skräpar. Tyvärr glömde jag att klä upp henne i samma klänning som jag hade, men det hade varit alldeles för redigerat.


Cecilia September 1980 (7 months)

Jesper October 2012 (6.5 months)

 Matilda April 2014 (6.5 months)
It’s time for the compulsory 6-7 month old telephone photo. I am being told Matilda and Jesper are so similar, but I can still not see it. However I can sometimes see similarities in things that Matilda does which Jesper also used to do.



No comments:

Post a Comment