1 April 2012

Ett Pizzabud

Vi fick ett uppskattat besök i lördags kväll, men gästen fick själv ta med sig middag!


Om jag hade vetat att det var sista gången som vi skulle träffa Amanda så skulle jag nog ansträngt mig lite mer. Nåväl, vi är ursäktade som nyblivna föräldrar och jag har lovat att hon får bo hos oss när de är på Sverigebesök. Jag fick se bilder på den nya bostaden och självklart är jag avundsjuk. Vem skulle inte vilja bo i ett varmt land med god mat, gott vin, vacker natur och utsikt mot Atlanten från bostaden som naturligtvis har en egen lite pool, i Kapstaden. På minussidan är naturligtvis att avståndet hem till Sverige. Det skulle vara härligt att besöka dem men just nu finns inte det på kartan.

Saturdays guest, who had to bring dinner!

If I knew this would be the last time I saw Amanda, I should have made more effort, than letting her bring along dinner. Well… I’ve offered to let them stay in our spare room next time they are in Stockholm so I’ve got to treat her with something nice. I saw some pictures from their flat in Cape Town and indeed I am slightly jealous over the view over the Atlantic. I wouldn't say no to that!

No comments:

Post a Comment