9 May 2012

En riktig soffpotatis

The sofa has become my second home, from dusk until dawn, I sit here all day.


Här i soffan spenderar jag större delen av min vakna tid, ibland också sovandes. Från det att jag äter frukost vid 8-tiden tills dess att jag går och lägger mig vid 10-tiden sitter jag i soffans högra hörn, och om det är upptaget så fungerar västerhörnan ok. I soffan sitter jag och bloggar, surfar på nätet, läser tidningar och tittar på TV. Favoritserierna är Holby City, Ice Road Truckers och Familjen Annorlunda. Jag lämnar soffan för att äta, städa/tvätta och gå på promenad. Soffan har blivit mitt andra hem i hemmet.


Everyones favourite corner of the sofa.


1 comment:

  1. Jesper är nu 2 månader gammal och han verkar så välmående och och glad. Grattis!
    Morfar

    ReplyDelete