10 June 2012

Grattis Jesper - 3 månader

Som jag har längtat efter detta datum. Varför? Jo jag har hört att vid 3 månader vänder det och blir lättare.

Inte för att det är så jobbigt, men lite tröttsamt är det, och jag tycker nog att han redan ett par dagar innan han fyllde 3 månader började sova lite bättre. Ett par som intresserar sig för Jesper är hans mormor & morfar som tar varje tillfälle att komma på besök. Tillsammans kan vi nu bocka av 3:e festen på en vecka. Jesper blev givetvis en favorit hos de andra festdeltagarna. Han charmade vissa så mycket att vi höll på att bli av med honom. Nåväl, jag lovade att komma tillbaka till Sonja redan nästa helg för lite mer bebismys och i utbyte får jag lite leksaker som barnbarnen växt ur.  
*** 
Congratulations Jesper - 3 months today. We didn’t celebrate it in any particular way, except his grandmother who gave him Piglet’s story book (Winnie the Pooh’s friend).  
This is probably one of the best photos of my Mother. It’s from Saturday’s summer party at my father’s cousins house.


No comments:

Post a Comment