23 January 2013

Leklandet Stor & Liten


Det gäller att passa på så länge som det är gratis.


Mummo och Morfar kom på besök över dagen och vi passade på att prova Leklandet Stor & Liten i Barkarby. Där var det lugnare (!) än på mitt vanliga lunchhak som jag brukade gå till på jobbet. Däremot skulle jag inte vilja vara på Leklandet en lördag men en vardag var helt ok. Jesper hälsade lite bryskt på de andra bebisarna och rev ner lite klossar som några barn byggt upp. Bollhavet som jag trodde skulle vara hans dröm var mest läskigt. Nåväl när han blir större är jag säker på att han kommer att älska det här stället och en av oss kan shoppa i lugn och ro på Outleten. 


Mummo and Grandpa came for a day visit. We went to a play land which I’m sure Jesper will love when he’s a little bit older. He’s playing with an octopus on these photos. Please note again the one missing sock!


No comments:

Post a Comment