9 April 2013

Med pappa

Ja, vad gör dom på dagarna när jag inte är hemma?


Så här långt har Jesper varit på IKEA (mycket populärt bland föräldralediga), leklandet Stor & Liten, Barkarby Handelsplats och Outlet samt på Gulsippans Parklek där de gungat, fikat och tittat på höns, getter och kaniner. Efter 2 dagar fick jag höra: – Cecilia, jag ska aldrig mer säga något illa om hemmafruar! Jag trodde aldrig att det skulle bli enkelt men jag tror inte maken var beredd på exakt hur mycket jobb som krävs att se efter en 1-åring.  
 


What are Jesper and Pappa up to when I’m not around? They’ve been to IKEA, a play land, a nearby outlet center and a large playground near our house where you can also buy a coffee or look at the animals (chicken, goats and rabbits). After 2 days Chris told me: - Cecilia, I will never say anything negative about house wives! 



 

No comments:

Post a Comment