11 April 2013

Vad gör jag?

What’s Mamma up to when Jesper is going down the slide at the Playland?


Ja, vad gör jag på dagarna när Jesper åker rutschkana på Leklandet Stor & Liten? Förutom att knappra på datorn och skicka en massa mail så är jag på diverse lager och tittar på pallar. Det är små och stora lager, vissa är uppemot 40 meter höga och det finns en massa maskiner. Aldrig hade jag väl kunnat tro att pallar skulle engagera så många.  Ett udda möte måste ändå vara när vi var 6 kvinnor som diskuterade träpallens vara eller icke vara men annars är det mansdominerat och jag träffar bara lager- eller logistikchefer, knappast aldrig rör pallfrågan inköpsavdelningen.


  You could never guess where I took this photo? Not a bar or toilet exhibition but at the visitor’s toilet at a large Swedish beer and soft drink brewery’s warehouse (not the head office). We clearly buy a lot of beer!
 















Except sitting behind a computer sending emails and making phone calls, I visit a lot of current and potential clients. I spend a lot of time looking at pallets and what kind of packaging material the food producers are using. I wouldn’t publish a photo that I’ve taken but this is what it could look like. Reference to the left hand photo:  http://hd.se/multimedia/dynamic/00698/GS_Ica_lager_1_698225v530x800.jpg

Right hand photo: This is more like it! Reference: Official photo.

No comments:

Post a Comment