20 May 2013

Glad överraskning

Det var två små sötnosar som mötte mig när jag kom hem från jobbet.


Jesper blev så glad när han såg mig att han tog 3 steg och sedan gick han 2 steg tillbaka till Chris. Han var inte medveten om vad som hände men vi såg det minsann med Sarah som vittne. Sedan övergick han till sitt vanliga skuttande men innan dess gick han runt med Jessicas gåbil. Han skjutsade henne fram och tillbaka mellan husen och vi bara log. Om jag någon gång puttade på i uppförslutningen så tog han genast bort min hand – KAN SJÄLV! Jessica blir 3 år i oktober, så han är stark. Väl inne skuttade han sedan runt och ropade NaNaNa och var på toppenhumör.

 
I got a pleasant surprise when I got home from work. Jesper greeted me by taking his very first steps. 3 steps to me and 2 steps back to Chris. Then he decided to push Jessica up and down our little path way.  She'll be 3 years old in October so he's strong. If I ever tried to help him he’d immediately move my hand – No Mummy I can!
 
 

No comments:

Post a Comment