13 July 2013

Dah!

Ja så låter det när Jesper ser en av hundarna, dessutom skrattar han nervöst eller om det är uppspelt.


Nu har han blivit modigare med hundarna men han aktar sig för huvudet på den stora hunden, även om det är den lilla som jag kan tänka mig säger ifrån. Små pojkar kan inte skillnad på klappa fint och slå, så jag håller mig i närheten. Dessutom har hundarna förstått att Jesper tappar en massa godsaker, och Jesper förstår att hundarna äter det han kastar och får han inte hålla brödbiten själv kastar han det han har i munnen.  Vi har också haft varmt, 30 grader, så Jesper har gungat och ätit ännu mera glass. Dagens värsta var annars att Jesper plockade upp en död mus inne i Chris rum, så jag kommer ha mardrömmer så fort jag hör minsta pip.

 
Dah! Is what Jesper says when he sees the dogs and then he points and laughs excitedly or if it is slightly nervously? The dogs have figured out Jesper drops a lot of food and Jesper has realised the dogs eat what he throws to them so if I won’t let him hold the bread he’ll simply throw what he’s got in his mouth.
 
I keep an eye on him with the dogs because small boys don’t know how to tap nicely and suddenly he may hit them instead.
 
Jesper enjoys Grandma Mimmi’s new swing.


30 degrees so we chill out in the shade, waiting to hear DAH!
 
More ice-cream! Which Chris insisted Jesper should eat by himself so that we could laugh at him but Jesper got his revenge by throwing the ice-cream on Pappa. I must also mention that Jesper picked up a dead mouse from Chris’s room!
 
 
 

No comments:

Post a Comment