3 July 2014

Jespers familj

Han var så duktig men när jag filmade började han göra sig till.


Chris brukar träna namn med Jesper och han är duktig på att uttala de flesta namnen. Så fort jag tog upp kameran började han göra sig till. Ramsan brukar alltid avslutas med att han ska säga Matilda och varje gång säger han Bäsa. Jag kallar henne inte längre för bäbis utan det är Matilda men det är nästan så att även jag börjar kalla henne Bäsa. Jag kan inte titta på denna film utan att le åt min lilla pajas. Han är just nu inne i en bra period med mycket charm.

Chris is usually practicing names with Jesper and he’s getting very good. As soon as I started to film, he went from serious to funny. The name game always ends with Matilda, and every single time Jesper says “Bäsa”. This time we had to stop because he couldn't focus.  



No comments:

Post a Comment