23 January 2015

Min tur!

Min tur! Nej, vänta din tur! Nu din tur!


Idag poängterade Jesper för oss att vi minsann också måste vänta på vår tur. Han var så duktig och bad alla vänta på sin tur och själv väntade han också. Matilda hon förstår mer och mer för varje dag. Det är svårt att tänka sig att denna lilla människa förstår så mycket. Chris sa till henne på cafét att jag skulle komma dit och hon blev direkt orolig och gick fram och tillbaka och letade och väntade. Jag är väldigt populär när jag kommer hem från jobbet. Kvällarna är jobbiga men sedan Jesper slutade sova middag har vi fått mer tid då det är tyst redan innan kl 8.



Jesper instructed us today to wait for our turn. He was very good and waited too. Matilda is starting to understand so much more. I find it hard to believe that she understands things but it makes life much easier. Jesper is no longer sleeping during the days so we actually have more time to ourselves in the evenings.



No comments:

Post a Comment