10 February 2015

Tuff kille

Ibland bestämmer de små och det är inte läge att argumentera.


När jag gick hemifrån i morse stod han i trappan utan kläder och skrek ”jag vill inte…” När Chris mailade bilden på Jespers outfit som han skulle ha på sig till dagis var han glad. Ibland är det inte läge att argumentera med de små utan man får acceptera att de har en egen vilja. När jag kom hem berättade Jesper glatt om Starwars, Robot och hopp, hopp. Vad det sista betydde har jag ingen aning om. Jag tycker att han har växt en del på längden de senaste veckorna för han ser mycket större ut.

When I left home this morning Jesper wasn’t wearing much clothes and he was screaming “I don’t want to…” Hence I wasn’t surprised when I saw a photo of Jesper. He was very happy with his outfit which he was going to wear to Daycare.




No comments:

Post a Comment