10 March 2015

Grattis Jesper 3 år!

Three säger han och jag får saliv i hela ansiktet.


Det är först nu som han förstår vitsen med födelsedagar, fast har tror att det är Jultomten som kommer med presenter. Vi tjuvstartade födelsedagsfirandet i helgen och eftersom det var så fint väder i söndags plockade vi fram den STORA födelsedagspresenten. En cykel! Han blev jätteglad. Direkt hämtade han hjälmen och efter några försiktiga tramptag kom han igång. Sedan skulle han upp i backen och åka fort. Bromsa? Titta framåt? Stanna? Det gick precis så som jag förväntade mig. Jag fasar för första kraschen. Vi får se om jag hinner/orkar ladda upp några bilder från morgonens firande.



Happy Birthday Jesper 3 years old! We decided to give Jesper’s main birthday present on Sunday. He loved the bike. Initially he was a bit slow with pedaling but it did not take long until Jesper wanted to go fast. Breaks? Look forward? Crash? Luckily not yet!



No comments:

Post a Comment