30 August 2015

Wings and Wheels

Äntligen blev det av, att titta på flygplansuppvisning.


För två år sedan var Jesper själv på den här flygplansuppvisningen medans vi var på bröllop. Det såg så häftigt ut med alla flygplan att nån gång skulle vi bara hit. Hur var det då? Jo det var bl.a. bombflygplan från 1940-talet. Planen flög runt, snurrade, gjorde loopar och enl. den uppspelta kommentatorn var det väldigt svåra trick. Efter ett tag flyttade jag fokus till Matilda och då kände jag en vindpust och senare kom ljudeffekten, BRUMMMM. Det var nåt modernt bombplan som lät nåt förfärligt. Jag bar Matilda på ena armen, hon tryckte huvudet mot mitt och jag höll för hennes andra öra. Jag tror Jesper tyckte det var allra bäst där de sålde begagnade leksaksbilar. Han var i HIMMELRIKET och ville aldrig gå därifrån. Han köpte ett flygplan som han tog sönder vingarna på i bilen.







First time Jesper visited ”Wings and Wheels” Jesper was not even 1,5 years old. We left him alone with some friends while we went to a wedding. The planes did all sorts of tricks but the worst was the modern bomb planes. The sound they made was the loudest I’ve heard. Jesper loved where they were selling 2nd hand toy cars. He was in heaven!




No comments:

Post a Comment