19 September 2015

Tjuvstart

Vi tjuvstartade Matildas födelsedagsfirande.


Den absolut populäraste presenten var en pyjamas med motiv från Bamse. Pyamasen var 2 storlekar för stor, men hon älskade den. Hon klappade på motivet när man sa Lille Skutt och hon tittade sig i spegeln. Pyjamasen åkte även på mitt på dagen. De andra presenterna var också spännande men lördagsgodiset smakade nästan ännu bättre så Jesper fick hjälpa till att öppna den sista presenten. Hon fick en klänning till dockorna och små skor och strumpor. Jag var lite orolig för att skorna skulle försvinna men jag behövde inte oroa mig. Hon hittade skorna inne i Jespers rum, sedan såg jag dem i hallen på skohyllan bredvid de andra skorna. Rätt ska va rätt!!!!





We started celebrating Matilda today. She had a few presents from Hans and Paula. She absolutely loved the pyjama that was 2 sizes too big. She wore it day and night! She was also given a dress for her dolls and some socks and shoes for them. I was worried the shoes would go lost but at least I don’t’ yet have to worry. I found the doll’s shoes among all other shoes in the hallway!


No comments:

Post a Comment