23 March 2016

Bra Mamma

Idag fick jag beröm av Matilda för att jag kunde räkna till fem.

Matilda räknar: One, Two, Three, Fyra, Fem. Bra säger jag och det har hon alltså snappat upp eftersom jag själv fick beröm. Ett härligt minne från när vi var i England tidigare denna månad är från Landvetter flygplats. Jesper var sjuk, febrig och trött så han ville bara sitta i vagnen. Istället var det någon annan som hördes mest. Jag minns de små barnfötterna som sprang fort, fort, fort och någon skrattade högt. Matilda blev jätteglad när hon såg rutschkanan. Vilket nöje efter en lång flygresa. Det var så underbart att höra hennes glädje och se henne åka nerför rutschkanan, helnöjd!





Another memory from our England trip occurred when we had landed in Gothenburg (wrong side of the country). Jesper was ill with a fever and only wanted to sit in the push chair. Instead we heard small feet that ran quickly and a child’s laughter. It was Matilda who was really happy to see a slide after a long flight.   



No comments:

Post a Comment