29 May 2016

Mors dag

Idag var det då min födelsedag, igen.


Jesper var väldigt uppspelt över att han skulle få ge mig presenter. Han hade själv valt ut dem, schampo från Bodyshop och generös som han är fick jag även det sista Kinderägget som fanns i kylskåpet. Det var precis det jag ville ha! Matilda öppnade mitt kort åt mig, så hon var också uppspelt. Chris lovade att städa och Jesper skulle hjälpa till men han fick helt plötsligt väldigt ont i magen. Det gick väl sådär med att hålla huset rent, men mer hjälp än vanligt fick jag.

Today was Mother’s Day. Jesper was very generous and unselfish; he gave me the last Kinderegg! Probably knowing I’d give him the chocolate. Chris promised to keep the house tidy but Jesper got a sudden tummy ache when he was asked to help cleaning up.  



No comments:

Post a Comment