5 July 2016

Nom Nom

Runt, runt sprang de i trädgården och sist kom någon i klackar som sjönk djupt ner i gräset.


Barnen frågar fortfarande flera gånger var Jane är och varför hon är i himlen och hur hon kom dit och vem är farfar som Mimmi är med? Svåra frågar att svara på om, och om igen. Det fortsätter också att växa i Janes vackra trädgård. I grönsakslandet hittade vi röda vinbär. Vi hittade även krusbär men de var inte helt mogna. Efterrätten föll Matilda i smaken. Någon hade beställt en chokladkaka åt henne. Jag gissar att de ville glädja alla med hur vackert chokladen klädde hennes mun. Själv åt jag typ marängsviss med jordgubbar fast när jag skulle äta behövde Jesper gå på toaletten och när jag kom tillbaka var efterrätterna borta, obs plural då jag tänkte äta upp Matildas också. Det var inte helt enkelt att få ro att sitta ner under middagen när 2 barn hela tiden krävde uppmärksamhet, men det gick.





 Matilda's flowers.

 We found red currants in the vegetable garden. They were delicious. Someone had ordered a chocolate cake for Matilda. It suited her face. I had Eaton mess but Jesper needed the toilet and when I got back the puddings were gone. The hard life with having the children at the party.



No comments:

Post a Comment