5 January 2017

Nytt år


Det nya året passerade i stort sett helt obemärkt.


Jesper och Matilda förstod inte vad jag menade när jag försökte berätta om det nya året. Förklaringen var för dålig tror jag. Nu har det redan gått 5 dagar. År 2015 fick jag ihop 40 sidor text, förra året blev det 38 sidor. Ambitionen i år är att ha 3 uppdateringar i veckan. Det hinns inte med mer och barnen växer inte på samma sätt. Appropå växa så var Chris hos Polisen med barnen och tog nya passfoton. Jesper är 110 cm lång och Matilda 97 cm. Jesper kunde inte se några tjuvar hos Polisen. Sedan kom de till mitt jobb och där finns det uppenbarligen mycket leksaker. Bilderna är från i måndags.

I wonder if Jesper is thinking the same as me: How do they parallel park in a hill?



Last picture of opening Christmas presents. We have very spoilt children.



No comments:

Post a Comment