2 December 2017

Hur ska det gå

Oj, Matilda vill visst redan dela garderob med mig.


Matilda hade bråttom att packa väskan inför lördagens simning. Hon hämtade badkläder, handdukar, hårborste, smink etc.. När hon hjälpte till att tömma ryggsäcken hittade hon en guldfärgad glittrig kofta. Den var helt i hennes stil. Än värre var att den lilla koftan passade. Jag frågar mig hur det här plagget egentligen sitter på mig? När det väl var dags att åka till simskolan var hon inte alls lika sugen på att simma. Istället för att bråka och tjata stannade vi två hemma. Det är ingen stor grej. Ibland vill man inte och det är helt ok. Jesper ville i varje fall simma och det var ju bra det. Jag måste komma ihåg att anmäla honom till nästa termin.





Matilda found a gold and glittery top of mine, which scary enough fitted her.



No comments:

Post a Comment