3 June 2018

Amsterdam

Ibland är det bra att vara ute i god tid.


De senaste 3 åren har jag åkt till Amsterdam på en mässa. Förra året bestämde jag att nästa år ska jag förlänga resan eftersom det finns direktflyg med KLM från Linköping. När jag såg att mässan låg i slutet på maj blev jag ännu mer peppad. Redan i februari började jag planera och fick med min kollega och vi lyckades boka två kundbesök en måndag, allt för att jag skulle kunna resa över helgen. Barnen var med mormor & morfar medans vi besökte vänner i Amsterdam. Barnen var först vid sjön Rosenkällan och fikade. På lördagen hade de varit på Tornerspel och hemma på picknick. Innan barnen mötte Chris vid flyget hade de varit på lekplatsen i Valla. Matilda började leka med två andra flickor och Jesper ropade och ropade på Matilda som lite ursäktande berättade att det var hennes storebror.









Chris and I enjoyed a weekend in Amsterdam while the children stayed with the grandparents. I think J & M would have preferred to come along but a city break in Amsterdam is really not for children. Instead the ate bullar by a lake, watched a tournament and visited a huge playground in Linköping.
 
 
 

No comments:

Post a Comment