6 December 2011

En speciell dag

För många är det givet att man ska gifta sig, men jag har aldrig haft den drömmen. Att jag på dagen D tyckte det var så roligt blev en positiv överraskning.

Jag hade under ett års tid planerat för ett bröllop som jag i ärlighetens namn inte alltid var så intresserad av. Genom att anpassa dagen så mycket som möjligt efter mina egna önskemål, långt borta från kraven på hur ett bröllop ska vara, kändes det mer genomförbart. Traditioner är inget som jag håller på, men detta gällde ju inte bara mig. Det var hårt slit att hitta kyrka, lokal, band och pressen var stor att vara duktig med egna inbjudningskort etc. I efterhand skulle jag göra mycket annorlunda men vi fick ett personligt bröllop som jag är mycket stolt över och jag har flera fina minnen.


1 comment: