22 February 2012

Happy Birthday!

Jaha, då var det dags igen, att fylla år. Lika spännande varje gång.

Hur blev jag firad? Frukost på sängen? Nej, inte en vardag utan jag satt framför TV:n och åt yoghurt och öppnade några kort och ett paket. Presenten var väl inte direkt till mig, bäbiskläder är så gulligt och helst retro style och sparkdräkter. Jag har försökt att hålla nere antalet klädinköp till ett minimum, ibland blir jag t.o.m. orolig att vi inte har något att klä på barnet. Vilket vi naturligtvis har eftersom Milla lånat ut ett par kassar med barnkläder. Vi vet ju inte heller vad vi får och själv föredrar jag unisex istället för baby rosa och blåa plagg (men det är nog ingen överraskning). Det är mycket roligare med randigt, stora djurmönster som Ugglor och Lejon eller varför inte stjärnor och gärna ekologiskt. Det behöver ju inte heller vara nytt.

Time flies, once again, it was my birthday. How did I celebrate? Breakfast in bed? No, I had my yoghurt in front of the TV and opened a couple of cards and a present. We were thinking of going out for dinner but due to my neck problem, I struggle to eat so I’d rather wait a couple of days. The present was not really for me, but it’s hard not to adore cute baby cloths. Everyone have their idea of what cute baby clothes are, and my idea is very retro, brown or stripy one-pieces, or body’s with large animal prints like Owls or Lions, or a flowery organic piece like this one.

No comments:

Post a Comment