20 February 2012

Hos Kiropraktorn

Jag tittar höger, jag tittar vänster men hur jag än vrider och vänder, ser jag inte att det med huvudet något händer.

Så har jag då fått något att klaga på. Under helgen har jag fått känna på nackspärren från helvetet. Jag känner mig som en stel robot och då försöker jag verkligen att vrida på huvudet. Nacken är helt låst och efter 1:a besöket kunde jag vrida huvudet mellan 20-30 grader. Nu är jag ordinerad på Alvedon, kyla nacken med is varje timme och promenad. Imorgon blir det återbesök. Mardrömmen vore att också åka till BB. Apropå BB så kanske vi möts av en stor välkomstkommitté på Karolinska Universitetssjukhuset. Jag brukar skämta att det skulle vara kul för Chris ifall han sprang på Daniel vid kaffepumpen, men för de kungliga stänger de nog av hela avdelningen så får vi andra ta de rum som blir över.

 ***

I’ve finally got something to complain over. This weekend has been very painful. My neck is completely fixed in a straight forward position. The only way to look left/right is to move the entire body, just like a robot! Apparently this is great fun for my other half, who on the other hand has to do every single thing at home while I’m paralyzed. I called nearest chiropractor asap this Monday morning and after tomorrow’s revisit, hopefully I can turn the head more than today’s 20-30 degrees.  The nightmare would be to also get into labor! If we had to go to the hospital we may be greeted by the paparazzi’s. Why? Princess Victoria is due to give birth any day now (according to the papers) and it would be hilarious if Chris bumped into Prince Daniel by the coffee machine.

No comments:

Post a Comment