27 March 2012

Snart är det Påsk

Och jag fick för mig att börja Påskpyssla.


Som vanligt när jag börjar pyssla är den kreativa idén bättre än själva utförandet. Tanken var att göra Påskkort med ett fotavtryck på, och så fort jag börjar skriva Glad Påsk på korten så kommer de garanterat att bli ”förstörda”. Det skulle vara så roligt att för en gångs skull göra kort som blir bra! Jag får gå till blomsteraffären och köpa lite gula blommor och påskris som piggar upp istället. Om det är någon som undrar hur det gick med virkningen så kan jag meddela att filten blev klar innan Jesper föddes. Jag har även hunnit börja på ett nytt tidsfördriv, ett virkat gosedjur från Marks & Kattens.
***

Since I knew we would get a baby in March, I already had an idea for an Easter Greeting Card even before Jesper was born. Today was the day to fulfill the idea. Like most other times when I get these creative ideas, the idea is much better than the result. I usually end up being pretty disappointed and I haven’t even started to write the card, which will make it even worse. I’ll have to buy some yellow flowers to cheer me up. If anyone wonders what happened with the blanket that I was going to make. Well, I finished it before Jesper was born and my new project is to make a Teddy.



 















Equipment for the Easter Cards that I decided to make, and Jesper's footprint.



This is the blanket that I made! Each square took around 1,5 hours to make and it was very relaxing and pretty fun.  
 
My new project is to make one of these. We'll see if I find the time to complete it. (Picture from Marks&Katten)

No comments:

Post a Comment