1 June 2012

Juni, en riktig festmånad

Jag säger som de Ryska gummorna i Eurovision: Party for Everybody.


Oj vad mycket fest det kommer att bli den här månaden; Förlovningsfest, Nationaldagsfirande, Sommarfest, Jobbfest, Midsommarfest, Bröllop, Fotbollsfest och förhoppningsvis ett besök av bästa Josefine. Sedan kan jag nästan också räkna in Dopfest och Födelsedagsfest, även om dessa sker i juli. Utöver alla fester ska jag även hinna med två träffar med mammagruppen och 3-månaderskontroll inkl. vaccinationer. Dessutom ska Chris iväg på Svensexa och lämnar mig ensam med lilleman så jag hoppas på viss förstärkning av morföräldrarna. Som ni förstår har jag fullt upp hela juni och vilken tur att jag inte jobbar för hur skulle jag då hinna med allt.

***

I’ve got so many parties to look forward to in June. Engagement party, BBQ party for the National day, Summer party, Work do, Midsummer Party, Wedding, Football and a visit by my best friend Josefine. I can also add Jesper’s Christening and Chris’ Birthday to the number of parties even though they are in July. As well as all parties, I’ve got 2 appointments with the parental group and Jesper’s 3-month check including vaccinations. During this month, Chris is also going away for a Stag do leaving me alone with Jesper hoping for some help by my grandparents. As you understand, I’m very busy this month.


The babygym proved to be successful. We can leave him here for a while and he likes to talk to a turtle. This morning we attached a ball which Jesper could hit like a little wolleyball player.
To see the video in full screen. Klick on You Tube.





No comments:

Post a Comment