14 November 2012

Avspark Friends Arena

Idag invigs den nya nationalarenan där Sverige möter England i fotboll och med Chris på läktaren.


Själv tar jag det lugnt och är nöjd över att Jesper återigen somnade relativt smärtfritt i sitt rum. Ja, sedan denna vecka är det tänkt att han ska sova själv utan nattamning. Det har gått bättre än förväntat men han är ännu inte avvand. Jag är också smickrad över kommentaren på gårdagens inlägg. Jag har fått en förfrågan att låta ett företag som säljer däck och fälgar annonsera på min blogg, med ersättning! Om det stackars företaget ska betala mig en struntsumma så måste de ju tjäna en slant och det tvivlar jag att de skulle göra. Nej, om någon ska annonsera ska det naturligtvis vara något bättre.

 ***

Chris is watching Swe- England football at our new national arena, so I thought I’d dress Jesper for the occasion. As you may see on the photo, it’s taken in his room, where his bed is, and where he is supposed to sleep all night without any food. It’s worked out better than expected but we’ll see how it goes after a few more days. I’ve also had a request by a company selling car tires if they can advertise on my blog, with commission! How flattering but I doubt any of us would make any money.


This is what happens every time I bring out the camera. Jesper goes bananas.

Behind bars! Normally he doesn’t  stand up in his bed, only for this photo.

No comments:

Post a Comment