13 November 2012

Ny bilbarnstol

70 cm lång och 8 750 gram tung.


Titta vad liten han var i babyskyddet när han var nyfödd. Nu sitter han fast rejält med axlarna. I butiken sa de att vi inte behövde uppgradera förrän han är 1 år. Det tycker jag är lite väl sent. Det heter trots allt babyskydd och sedan bilbarnstol. Jesper fick provsitta fyra olika barnstolar och om han fick välja, skulle vi inte köpa någon av dem. Nu är det trots allt JAG som bestämmer så jag hoppas att han senare uppskattar den lite sportigare varianten från Axkid som vi köpte. Jag får ta något foto när han sitter i den nya bilbarnstolen. På bilden till vänster är han 4 dagar och det syns verkligen att han hade gulsot.

 ***

Jesper is now 70 cm long and 8.750 gram heavy, compared to 2.770 gram as seen on the left. We thought he’d weight more but the last few days of bad tummy has probably made him loose a little bit of baby fat. At least the new car seat has been installed. I’ll have to take a photo to show you what it looks like since the baby car seat is getting too small.
 


 

 

1 comment:

  1. Hej Cecilia!


    Jag heter Jonathan Schiess och jag jobbar på företaget NetBooster (www.netbooster-agency.se). Vi hjälper våra kunder med att öka sin synlighet på nätet genom att bland annat annonsera för dem på olika bloggar och hemsidor.

    Just nu arbetar vi tillsammans med Gummi Huset (www.gummihuset.se) som säljer däck och fälgar, och vi är intresserade av att annonsera för dem på din blogg! Ersättning ingår.


    Hör gärna av dig till min mail: jonathan.schiess@netbooster.com om detta låter intressant så berättar jag mer!


    Med vänliga hälsningar,
    Jonathan

    ReplyDelete