5 August 2013

Semesterns...

Här kommer då en liten summering över semestern.


… bästa: det fina vädret. Vad annars kan man säga? Ett par regndagar annars nästan för varmt.
… sämsta: att det kanske inte riktigt blev som jag tänkt mig, men så brukar det väl vara?
… fegaste: att jag inte badade, men det kändes inte speciellt motiverande att hoppa i badkläderna.
… godaste: glass, godis, pannkakor med Nutella, havreflarn med fransk karamellkräm och Maria & Laurents Bröllopsmiddag.
… trevligaste: att jag hann träffa en hel del vänner och dom jag inte hann se pratade jag i varje fall med i telefon.
… gulligaste: när Jesper började göra slängkyssar.
… å fan: att Jesper lärt sig öppna ytterdörren. Så nu gäller det att låsa och hålla grinden stängd.

Time for a summary. The best this holiday have been the weather, and the cutest when Jesper started to blow kisses and what took me most by surprise was when he learnt to open the front door.


No comments:

Post a Comment