10 June 2014

Bara vi två

Nu har jag 48 timmar på mig att ladda batterierna.


Egentligen skulle det krävas mer än 48 timmar för att ladda dessa tomma batterier men det är bättre än inget. Jag skickade iväg Chris ensam med Matilda. Det är bra för dem att umgås lite själva. Hon är annars som ett plåster på mig. Istället får jag tid att vara med Jesper och när han är på dagis får jag göra precis vad jag vill. Vi har haft det väldigt lugnt och skönt, utan några större kriser. Självfallet undrar han var Pappa är och det är svårt för honom att förstå att han är borta ett par dagar. Vi åkte till stranden men Jesper var sån fegis att han knappast ens vågade blöta tårna.

I’m home alone with Jesper recharging empty batteries. I sent Chris off alone with Matilda to the UK. It will be good for them too to spend some time together.




No comments:

Post a Comment