29 June 2016

Ur arkivet

Jag hade helt glömt bort den här bilden i min mobiltelefon.

Den är från början på juni hos mina föräldrar. Instrumenten var en present till barnen och av färgen att döma var de till Matilda. De höll på att driva mig till vansinne men vi spelade allihopa. Hos mina föräldrar finns också en våg. Jesper väger 17 Kg och han är 107 cm lång. Viktmässigt är han 0,5 steg under ”normal” och på längden är han ett steg över ”normal”. Han pratar jättemycket på svenska, engelska och svengelska. Favoritmaten är korv med bröd, mjölk och godis. Matilda väger 13 kg och hon är nog 92-93 cm lång uppskattar jag och det är säkert helt normalt. Matilda pratar i korta meningar på alla språk och hon har precis börjat med fantasilekar där hon pratar med de olika karaktärerna som leker. Hon äter helst pasta, dricker saft och godis.
 
I found this photo on my phone from a month ago. Imagine the sound… awful. Jesper is 107 cm and weight 17 Kg. Matilda is probably 92-93 cm and her weight is 13 kg.  


No comments:

Post a Comment